Koppert start hommelcampagne

Niet zomaar een doos met hommels, maar optimale kwaliteit en maximale zekerheid. Dat is de boodschap van de campagne ‘Dit is geen hommel. Dit is Natupol’, die Koppert Biological Systems in februari start. “Een goed presterend hommelvolk bepaalt voor een belangrijk deel het rendement van de teelt. Dan wil je toch ook het allerbeste product?”

Wereldwijd vertrouwen professionele telers op natuurlijke bestuiving om hun teelt veilig te stellen. Koppert levert als marktleider al 25 jaar hommels voor de bedekte teelt en de laatste jaren ook steeds vaker aan fruit- en zaadtelers.
 
Remco Huvermann, productmanager bestuiving bij Koppert Biological Systems, ziet onder telers toenemende behoefte zich te onderscheiden op gebied van een duurzame, betrouwbare productie en kwaliteit. “Wij ondersteunen telers bij het halen van deze doelstellingen en het vertellen van hun verhaal door inzichtelijk te maken hoe onze producten daaraan kunnen bijdragen. Dat geldt ook voor Natupol. Het gaat niet gewoon om een doos met hommels voor een bepaalde prijs, maar juist om de waarde en kwaliteit die dit product toevoegt voor de klant. Je koopt een stuk zekerheid.”
 
Op deze nieuwe website www.natupol.com wordt uitgelegd wat die zekerheid precies inhoudt. “Door op alle fronten net dat stukje extra kwaliteit te kunnen leveren, bieden we klanten het meest zorgeloze concept, de betrouwbaarste bestuiving en écht optimaal waar voor hun geld.  Daartoe zijn we in staat op basis van jarenlange ervaring en onderzoek”, benadrukt Huvermann. “Een goed presterend hommelvolk bepaalt voor een belangrijk deel het rendement van de teelt. Dan wil je toch ook het allerbeste product?”
 
De campagne start in de Benelux en Zuid-Europa en wordt later dit jaar verder uitgerold in de rest van Europa, Noord-Afrika en het Midden-Oosten.“ De website wordt de komende maanden uitgebreid met meerdere talen.

Meer nieuws

Vind uw distributeur